راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

توضیحاتی درباره کلاس روزنامه نگاری در همین بخش پیام ها ارائه شده است

پاسخ راه توده

به پیام های خوانندگان!

 
 

داریوش دریامج- با سلام و ارادت . راه توده امروز تا این لحظه در سایت اصلی اش رویت نشده که روزه مون را بخوریم!. با احترام . مشتری دست به نقد شما عزیزان نادیده!

راه توده- دوست گرامی. با سلام متقابل. راه توده در ساعات پایانی یکشنبه ها و گاه در اولین ساعات بامدادی دوشنبه ها منتشر می شود و معمولا نیمروز دوشنبه نیز روی فیسبوک این نشریه هفتگی قرار میگیرد. شاید شما این ترتیب زمانی را در نظر نداشته اید، والا اشکالی در کار انتشار راه توده مطابق آنچه در بالا نوشته شد تاکنون پیش نیآمده است.

----------------

پور هرمزان

khalil2009@yahoo.com

گزاف گوئی

کودتای بیست وهشت مرداد به خیال راه توده گناه مصدق و حزب توده را ترویج می کند. هیچ گونه مسئولیتی توابان مانند مهدی پرتوی و دوستان شکست خورده اش در حزب توده ایران ندارند که نسبت به ان تبلیغ و جو سازی کنند. بسیاری از رهبران حزب در زندان بودند و و نمی شد با حمایت از مصدق دوباره در دولتش اقداماتی صورت داد حزب به عنوان دولت مصدق به حساب نمی امد. در مقابل مصدق بزرگ یک اژوزیسیون بود. بعد از قتل عام رهبران برجسته حزب توده ایرانئ شغال ها شیر بیشه اند.

 

راه توده: ما معمولا پیام هائی در این سطح از فارسی نویسی و دانش نداشته سیاسی و کم آگاهی نسبت به تاریخ جنبش ملی و حزب توده ایران را منتشر نمی کنیم، بویژه که این نوع پیام نویسان پشت نام های مستعار هم پنهان می شوند که دلیل آن نه بیم از حکومتی است که در ایران حاکم است و با افرادی از این دست که عموما در خارج از کشورند فاصله بسیار دارد. دلیل واقعی این پنهان شدن پشت اسامی مستعار همین بضاعت خنده دار دانش و بینش و آگاهی تاریخی آنهاست که در همان چند خط بالا مشاهده می کنید.

به ایشان یادآوری می کنیم که آن تفسیری که در شماره گذشته راه توده خوانده اید، برگرفته از کتاب "جنبش کارگری و کمونیستی ایران" به قلم زنده یاد عبدالصمد کامبخش از برجسته ترین رهبران حزب توده ایران است که در حقیقت یگانه تاریخ مدون و منتشر شده حزب کمونیست ایران، حزب توده ایران و جنبش ملی تا لحظه کنونی است . و اتفاقا به شما و دیگر دوستانتان توصیه می کنیم برای آشنائی با مشی توده ای به خود زحمت داده و این کتاب را بخوانید. این کتاب بصورت دنباله دار در راه توده نیز منتشر می شود.

----------------

حميد رادمنش

كلاس روز نامه نكاري

با سلام و تشكر مجدد از شما. شرايط شركت در كلاس روزنامه نگاری را دريافت كرديم. با توجه به اقامت ما در داخل ايران نحوه پرداخت هزينه چطور خواهد بود؟ ضمنا در صورت نام نويسي اسم بنده را در ليست شركت در كلاس بنويسيد.

  با تشكر مجدد

راه توده: دوست عزیز! ضمن سپاس و استقبال، باطلاع می رسانیم که کسان دیگری نیز از داخل کشور طالب شرکت دراین کلاس شده اند. حتی برخی از آنها جوانانی هستند که در رسانه های داخلی مشغول فعالیت هستند. و ازجمله دلائل ما برای اعلام غیر سیاسی بودن این کلاس و پافشاری به حرفه ای بود آن، همین حضور است. ما در حال بررسی نحوه دریافت پول ثبت نام هستیم که مراتب را پس از بررسی همه جانبه به شما و دیگر دوستان داخل کشور اطلاع خواهیم داد. همچنین مقدمات آماده شدن و حضور در کلاس را. از جمله برنامه کلاس و نحوه کار عملی آن. ما باید برای این کلاس یک مدیر از میان دوستان و داوطلبان پیدا کنیم و در پی آن هستیم. این مدیر حتما در خارج از ایران خواهد بود.

----------------

07.11.12

Amir M. Maasoumi

Ba salam,

Bedin-vassileh, Alagheh-mandiam ra jahat-e sherkat dar in class beh et-ela-etan miresanam.

Az tavajoeh-etan sepas-gozaram.

Ba ehteram.

Dr. Amir M. Maasoumi

Montreal Canada.

 

راه توده: جناب معصومی گرامی! با سلام متقابل. در باره این کلاس در پاسخ به دو پیام که در بالا می خوانید توضیحاتی داده شده است. در اولین فرصت، پس از فراهم شدن مقدمات و تعداد شرکت کنندگان و یافتن مدیر کلاس مراتب به شما نیز اطلاع داده خواهد شد.

تقریبا اکثر پیام های هفته گذشته در باره کلاس روزنامه نگاری بود که توضیحات ما جز همان هائی که در بالا خواندید نمی تواند باشد و به همین دلیل این پیام ها را بصورت جداگانه منتشر نمی کنیم.

 

 

 

                        راه توده  383     22 آبان ماه 1391

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت