راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

فیسبوک آرشیو راه توده

بدنبال قانون اساسی

نوبت می رسد

به " به آذین"

 
 

آرشیو فیسبوک راه توده، در هفته ای که آغاز شده، همچنان اختصاص به مطالب و مقالات منتشره در راه توده پیرامون قانون اساسی جمهوری اسلامی دارد. ما سعی می کنیم هر هفته یک موضوع را در فیسبوک آرشیو راه توده معرفی کنیم و برای این کار همه مطالبی که در راه توده در باره این موضوع منتشر شده را در کنار هم و بصورت یکجا روی صفحه این آرشیو قرار خواهیم داد.

پس از موضوع "قانون اساسی"، نوبت به خاطرات و مطالب و نوشته های مربوط به زنده یاد " به آذین" می رسد که هفته آینده منتشر خواهیم کرد.

از هر پیشنهادی که در زمینه فیسبوک آرشیو راه توده برسد استقبال می کنیم و در همین ارتباط پیرامون مخالفت برخی دوستان درباره شرایط پذیرش دوستی روی این صفحه نیز در حال بررسی هستیم. این دوستان با توجه به شرایط داخل کشور پیشنهاد کرده اند که ما شرایط پذیرش دوستی را حذف کنیم. یعنی اگر کسانی با اسامی مستعار و یا بدون عکس شخصی روی فیسبوکشان هم از فیسبوک آرشیو راه توده تقاضای دوستی کردند بپذیریم.

این شرایط برای زمانی است که ما فیسبوک آرشیو راه توده را تنها برای کسانی قابل دسترسی کنیم که دوستان این صفحه باشند. درحال حاضر چنین نیست و همگان میتوانند بی آن که دوست فیسبوک آرشیو راه توده شوند نیز از مطالب این فیسبوک استفاده کنند. آنچه که ما بررسی آن را دوباره در نظر خواهیم گرفت مربوط به زمانی است که فیسبوک آرشیو راه توده را بخواهیم صرفا برای دوستان ثابت این صفحه باز بگذاریم.

 

 

 

 

                        راه توده  384     29 آبان ماه 1391

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت