راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

ستوان "مشیری"

که در تلویزیون پارس

بالای منبر می رود

 
 

 

در میان نامه ها و پیام های دریافتی، گاه گزارش ها و اطلاعاتی را با ما در میان می گذارند که می توان آنها را مستقل از صفحه پیام ها و نامه های خوانندگان منتشر کرد. از جمله گزارشی که در زیر می خوانید:

رفقای بسیارگرامی سلام- می خواستم به مطلبی که امشب از آقای بهرام مشیری در یکی از تلویزیون های فارسی زبان دیدم و شنیدم برایتان بنویسم. ایشان دهانش چفت و بست درست و حسابی ندارد و پشت چهره مذهب ستیزی که برای جلب مشتری به خود گرفته از فحاشی به حزب توده ایران هرگز غافل نمی ماند!

خواستم اطلاعاتی که درباره ایشان دارم را با شما در میان بگذارم تا شمار بیشتری بدانند توده ای ستیزها کیستند و سوابقشان چیست.

بهرام مشیری در شهر "دالاس" زندگی می کند و منبع تغذیه مطالبی که می گوید فردی است بنام "رضا بدیعی" ( ایشان را با مرحوم بدیعی کارگردان سینما اشتباه نگیرید). البته دست شکسته ای هم از جانب مجاهدین خلق زیر سر مشیری است.

رضا بدیعی نیز زمان شاه با "سیامک ستوده" هم پرونده بود، که معلوم نیست چه مدت دربازداشت بوده و این بازداشت را برای خود کرده سرمایه سیاسی.

در همین برنامه ای که اشاره کردم مشیری یک روزنامه ای را بنام "شلاق" که در دوران مصدق منتشر میشده ارگان حزب توده ایران معرفی کرد و مدیریت آن را هم اهداء فرمود به فرد دیگری بنام "بیگدلی" و سپس شانتاژ و دروغگوئی ها را بر مبنای این باصطلاح ارگان مطبوعاتی حزب شروع کرد. من که تا حالا چنین روزنامه ای را بعنوان ارگان حزب توده ایران نمی شناسم و اصلا حزب توده ایران با چنین اسامی زشتی – شلاق- روزنامه منتشر نمی کرده است. متاسفانه مردم دل چرکین از صدا و سیما هر برنامه ای که از ماهواره پخش شود می گیرند و می بینند و به همین دلیل ممکن است تلویزیون "پارس" که مشیری در آن بالای منبر می رود هم ببیندگانی در ایران داشته باشد. به  همین دلیل این اطلاعات را فکر کردم نباید در سینه نگهداشت و باید نوشت تا مردم بدانند چه کسانی چه چیزی هائی می گویند. مشیری در زمان شاه افسر شهربانی بود. البته دقیق نمیدانم ستوان یکم بوده و یا سروان. مبادا یک درجه مجانی هم به او بدهم و سروان خطابش کنم. شما همان ستوان مشیری بنویسید بهتر است. شاید خودش در تلویزیونش بگوید که ستوان یکم شهربانی بوده و یا سروان شهربانی. و در شهربانی بوده یا ارتش. تلویزیونی هم که در آن باصطلاح برنامه اجرا می کند  "پارس" نام دارد و اسم برنامه اش هم هست "سرزمین جاوید". سواد سیاسی اش بسیار کم است و به  همین دلیل هم یکبار عکس اعدام افسران توده ای در زمان شاه را در برنامه اش نشان داد و نمیدانست که این اعدامی ها  توده ای بوده اند. اطلاعات مذهبی اش هم مثل اطلاعات سیاسی اش کم است و آن چیزهائی که از مذهب می گوید هم اغلب رضابدیعی دراختیارش می گذارد.

اما رضا بدیعی که ایشان را راه می برد مجاهد خلق و در گذشته هم مائویست بوده و همراه سیامک ستوده .

 

 

 

                        راه توده  405     12 اردیبهشت ماه 1392

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت