راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

توضیحی بر شرح

عکس وبسایت سپاه

اعدامی ها

افسران ارتش

و توده ای بودند

 

رفقای راه توده! با درود.

وبسايت مطالعات خليج فارس با انتشار عكسي از صحنه اعدام افسران توده اي در سال ٣٣ بدون ذكر اسامي آن شهدا و وابستگي و عضويت آنها در حزب توده ايران و اهداف آنها در مبارزه عليه رژيم پهلوي نوشت:

«٨ آبان ١٣٣٣ سالروز اعدام تعدادي از افسران متهم به كودتا عليه سلطنت»

این وبسايت خبري است، با تمركز روی اخبار و مطالعات خليج فارس. تا آنجا که من بررسی کرده ام این وبسایت منعكس كننده نظرات سپاه پاسداران با بخشی از این سپاه است که افرادی را مرتبط با حوزه جغرافیائی خلیج فارس استخدام کرده است. این وبسایت اخبار جنگهاي عراق و سوريه را كاملا در چارچوب سیاست های سپاه است منتشر ميكند.

توصیه می کنم این معرفی کوتاه را منتشر کنید، با این یادآوری که حزب توده ایران نه باتهام کودتا علیه رژیم شاه، بلکه پس از کودتای شاه علیه جنبش ملی و سقوط دولت دکتر مصدق قربانی جنایاتی شد که عکس بالا نمونه ای از آنست. اهمیت انتشار این توضیح در آن نیز هست که تحریف کنندگان و یا ناآگاهان از تاریخ بدانند توده ایها همه جا هستند و با چشمان بیدار از تاریخ حزبشان مواظبت می کنند.

 

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                       شماره 574  راه توده -  13 آبان ماه 1395

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت