راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

مصاحبه دبیراول

حزب کمونیست اوکرائین

فاشیست ها

زیر بار رفراندوم

در اوکرائین نرفتند

 

 

در آستانه سقوط دولت قانونی اوکرائین و کودتائی که شبه فاشیست ها دراین کشور کردند و یک کارخانه دار شکلات را تحت حمایت مستقیم "مک کین" سناتور جمهوریخواه امریکا به ریاست جمهوری رساندند، حزب کمونیست این کشور هشدارهائی تاریخی داده بود. متاسفانه دولت وقت به این هشدارها توجه نکرد و آنچه نباید روی می داد روی داد. در آن دوران دبیر اول حزب کمونیست اوکرائین "پیوترسیماننکو درمصاحبه با خبرگزاری "رٌس بالت" اوکرائین گفت:


"همکاران سازمان امنیت اوکرائین در سال 1993، یعنی بعد از اعلام استقلال اوکرائین به یک نتیجه خیلی مهمی رسید و آن اینکه، می خواهند از تمامی سیاستمدارانی که از ناسیونالیست های اوکرائین- ارتش شورشی اوکرائین (ارتشی که در جنگ جهانی دوم به یاری فاشیسم شتافت، مردم را به قتل رساند و اموال آنان را غارت کرد- مترجم) اعاده حیثیت کنند. یعنی ادعاده حیثیت از"ستون پنجم"  دشمن در خاک کشور.  در آن زمان سازمان امنیت اوکرائین فاش ساخت که از سال 1946 ناسیونالیست های اوکرائین با جاسوسان ایالات متحده و انگلیس ارتباط داشتند. ستون پنجمی که از سال 1946 در اوکرائین تشکیل شده بود امروز سیاست های خود را توسط "پرشنکو" اعمال می کند. تمامی این اسناد در سایت ما موجود هستند و هر کسی می تواند با این اسناد آشنا شود.

ورود اوکرائین به ناتو موجب مسائل بسیار پیچیده ای در روابط با روسیه می شود. وجود نیروهای ناتو در کشور ما با استقرار پایگاه های نظامی همراه خواهد بود. به محض اینکه این پایگاه ها مستقر شدند، تمامی قدرت آنان روسیه را هدف خواهد گرفت. از اینرو اوکرائین در وضعیت جدید خطرناک ژئوپولیتیکی قرار خواهد گرفت.

"پرشنکو" و "ساکاشوویلی"  امروز جوجه های پرندگان یک لانه هستند که سعی می کنند اراده خود را به مردم تحمیل کنند، ارادی که در انتخابات توسط مردم به آنان داده نشد بلکه با کودتا علیه دولت بدست آمد. بایستی که در برابرآنان ایستاد. من برای برگزاری رفراندم در رابطه با پیوستن اوکرئین به ناتو اصرار می ورزم. اما سیاستمدارانی که ما را بسوی ناتو می کشانند، با این امر مخالفت می کنند.

 

 تلگرام راه توده :

https://telegram.me/rahetudeh

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                       شماره 602  راه توده -  25 خرداد  1396

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت