راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

میخواهند

جهان را نابود

و دوباره

آن را بسازند!

موسسه راهبردی روسترات

ترجمه- کیوان خسروی

 

 

ویروس تازه ایجاد شده ای که باید ضربه ای ویرانگرانه به بشریت وارد کند جزو دستور کار است. این بار در جهان یک محصول مخرب ایجاد شده در آزمایشگاه های مخفی در جهان تولید خواهد شد که نه به ریه ها ، قلب یا مغز مبتلایان آسیب می رساند ، بلکه سیستمهای اطلاعاتی و بانکی را منهدم می کند: تمدن باید یک «پاندمی سایبری» بی حرکت و ساکن شود و این مسئله طبق برنامه های صاحبان شرکتهای فراملی در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. 9 دسامبر سال 2021 در اسراییل تحت نظارت مجمع جهانی اقتصاد (WEF) یک آموزش و تمرین امنیت سایبری برگزار شد که برگزارکنندگان آنرا « قدرت جمعی» نامیدند. در این اقدام بین المللی نمایندگان بانک جهانی، صندوق بین المللی پول، بانک تسویه حسابهای بین المللی، وزارت دارایی اسراییل و همچنین شرکت تدوین برنامه های مدیریت بحران «BeST» شرکت کردند. در این آموزش نمایندگانی از دولت اتریش، امارات متحده عربی، بریتانیا، آلمان، اسراییل، ایتالیا، هلند، آمریکا، تایلند و سوئیس حضور داشتند. در این اجلاس اقدامات مشترک سیستم های بانکی و دولتهای کشورهایی که پیرامون آمریکا متحد شده اند مورد بررسی قرار گرفت. سناریو شبیه سازی خروج اطلاعات طبقه بندی شده«محرمانه» به فضای عمومی و متعاقب آن جعل و سر هم بندی اخبار نادرست که طبق داستان باید منجر به هرج و مرج مالی جهانی شود، در نظر گرفته شد. به یاد بیاوریم که چنین "پیش بینی حوادث" را می توان در آستانه شیوع ویروس COVID-19 مشاهده کرد. در نیویورک، در 18 اکتبر 2019، دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مشارکت بنیاد «بیل و ملیندا گیتس» و مجمع جهانی اقتصاد، تمرین کنشها در شرایط پاندمی انجام شد و این آموزش و تمرین "رویداد 201" نام گرفت. قابل ذکر است که در این آموزش و تمرین نمایندگانی از همان کشورهایی که بار دیگر برای برنامه ریزی آینده بشریت در اسرائیل گرد هم آمده بودند، حضور داشتند. سازمان دهندگان این تمرین که در آمریکا برگزار شده بود، مقدماتی را به شرکا پیشنهاد کردند، که طبق آن در برزیل سویه جدید ویروس کرونا ظاهر شده و 65 میلیون نفر را می کشد. اشاره می کنیم که چین بطور رسمی این بیماری جدید را اعلام کرد، و مشخص نیست چگونه دو ماه و نیم پس از این «تمرینات و آموزشها» به قلمرو آن  در 31 دسامبر سال 2019 راه یافته است. بر اساس داده های رسمی در پایان سال 2021، شمار قربانیان کووید در جهان به پنج و نیم میلیون نفر نزدیک می شود. در گردهمایی دسامبر صاحبان قدرت در امور مالی و اقتصاد در سطح بین المللی گزارش دادند که حمله سایبری بطور ناگهانی رخ خواهد داد و برنامه مخرب براق آسا مانند ویروس کرونا، فقط ده برابر سریع تر به همه کشورها سرایت خواهد کرد. اینترنت بطور کامل فلج، برق قطع می شود، سیستم های تامین زندگی: گرم کردن خانه ها، لوله های آب، فاضلابها از کار می افتند. شرکتهای صنعتی راکد می مانند، حمل و نقل متوقف می شود، در عرض چند روز تمدن در هرج و مرج فرو خواهد رفت. سپس نظم جهانی نوین می آید. درباره این مسئله «کلاوس شواب» رئیس مجمع جهانی اقتصاد سخنانی را گفته بود.

اینکه جهان هرگز مثل سابق نخواهد بود را، رهبران جهان آنگلوساکسون علنا درباره آن از اواسط سال  2020 صحبت کردند. در ابتدا «جان بایدن» رئیس جمهور آمریکا این را اعلام کرد، سپس «جانسون» نخست وزیر انگلیس درباره آنکه زندگی دیگر به روال پیشین باز نخواهد گشت، سخنرانی کرد. آنها شعار بازسازی بهینه تر از پیش ( Build Back Better) را سر دادند که میتوان آنرا به «بهتر بسازیم!» ترجمه کرد. این امر بر آغاز«باز راه اندازی بزرگی» که باید نظم جهانی نوینی را بر روی کره زمین برقرار کند، گواهی می دهد - آن نظمی که نهادهای مالی - سیاسی و گلوبالیستها مدتها در رویای آن بودند. جالب است که جناب«شواب» در واقع تضمین هایی داده است: حمله سایبری که تمدن ما را نابود می کند حتما و الزماً رخ خواهد داد- این فقط مسئله زمان است. «شواب» مخصوصا یکی از حامیان«باز راه اندازی بزرگ» و « انقلاب صنعتی چهارم» است، که رئیس مجمع جهانی اقتصاد را در تابستان 2021 به آن دعوت کرد. دربار سلطنتی بریتانیا، آقای جورج سوروس، بیل گیتس، رهبری سازمان ملل متحد و نمایندگان دیگر سازمانهای بین المللی بانفوذ با او موافق بودند. گلوبالیستهای نوآور پنهان نمی کنند که: طبق برنامه آنها بشریت نه تنها باید مصرف منابع را پایین بیاورد، بلکه باید چندین برابر خود را - «برای حفظ و نجات سیاره» کاهش دهد. چنانکه«بیل گیتس» که بسیاری عادت کرده اند او را بشردوست و نیکوکار بدانند، ده سال پیش در کنفرانسی در کالیفرنیا، جاییکه راه ها و شیوه های کاهش انتشار CO2 و «نجات سیاره زمین» را مورد بحث و بررسی قرار داده بودند، اعلام کرد که روی کره زمین -« جمعیت بسیار زیاد هست». این میلیاردر پیشنهاد «کاهش» 10 – 15 درصد شمار افرادی که با کمک رفرم در مراقبتهای بهداشتی و خدمات در زمینه بهداشت و سلامت باروری زندگی می کنند را داد. امروز «گیتس» حامی شماری از شرکتهای دارویی مشهور بین المللی و سازمان جهانی بهداشت است. «کلاوس شواب» و همفکران او  گذشته از «حمله سایبری» که به انقراض قابل توجه جمعیت کشورهای سراسر جهان کمک خواهد کرد، اصلاح و بازسازی جهانی محیط زیست «سبز» را پیش بینی می کنند. «محدودیتهای زیست محیطی» جدید موهوم و ساختگی صنعت و اقتصاد جهانی را نابود خواهد کرد. سازندگان «جهان نو» توجه زیادی همچنین به استقرار پیروزی «برابری جنسیتی» دارند و از پذیرش «ارزشهای جامعه دگرباشان جنسی» در سراسر جهان دفاع و حمایت می کنند، یعنی برقراری سلطه اقلیتهای جنسی را پیش می برند.  به گفته «کلاوس شواب» پاندمی (آنطور که ما می فهمیم امروزه این به معنای« پاندمی سایبری» نیز هست)- یک مصیبت نیست، بلکه امکان و احتمال منحصربفرد ایجاد جهان نو بر روی خرابه های جهان ویران شده است. گلوبالیستها در حال برنامه ریزی یک خرابکاری بزرگ دیگر علیه بشریت هستند. آنها می خواهند هرج و مرج هدایت شده ای را  ایجاد کنند که در آن مفاهیم «هویت ملی» ،« تاریخ»،« میهن»،« باور»،«خانواده» وجود نخواهد داشت. کنترل چنین جهانی آسانتر خواهد بود. جهان روسیه می تواند و باید به سنگی تبدیل شود که داس این دشمن نوع بشر شکسته شود. نجات تمدن رسالت بزرگ روسیه است.

 

https://russtrat.ru/comments/23-dekabrya-2021-0010-7717

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 817  - 15 دیماه 1400

                                اشتراک گذاری:

بازگشت