راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

مراسم سالروز
بنیانگذاری
حزب توده ایران
در تهران

 

یکی از سایت های زیر مجموعه کیهان شریعتمداری بنام "مشرق"، در شماره 30 مهر خود کشف امنیتی روزنامه کیهان را منتشر کرده است. مطابق این کشف، شماری از توده ایهای داخل کشور بمناسبت سالروز بنیانگذاری حزب توده ایران - 10 مهر- دور هم جمع شده اند و مقاله و نوشته هائی را خوانده اند.
کشفی از این امنیتی تر؟ و جرمی از این بالاتر؟
نظامی که در ابتدای تاسیس آن؛ عالی ترین مقام قضائی اش – آیت الله بهشتی- در تلویزیون با دبیر اول وقت حزب توده ایران، زنده یاد کیانوری مناظره سیاسی می کرد، حالا کارش رسیده به آنجا که اگر شماری توده ای اعدام نشده در یک خانه ای دور هم جمع می شوند و برای هم چند مقاله می خوانند، به زعم روزنامه امنیتی کیهان، آنها دست به اقدامی زده اند که اطلاع از آن یک کشف امنیتی است!
وقتی آرمان های انقلاب، آن آرمان هائی می شود که احمدی نژاد آن ها را نمایندگی می کند و قانون اساسی بازیچه دست آقای خامنه ای و تعدادی فرمانده سپاه، کشف امنیتی نیز همان می شود که کیهان نوشته و "مشرق" کپی کرده و بقول اهل فیسبوک "لاک" زده! و برای داغ کردن تنور هم یک بلیت دوسره برای یک خانمی که معلوم نیست کیست و چه نامی دارد صادر کرده اند تا تحرکات جیمز باندی کامل شود!
عین خبر و لینک آن را در ادامه می آوریم:

«مراسم هفتادمین سالگرد تاسیس حزب توده در شهرک بنفشه کرج برگزار شد. دعوت کننده این مراسم زنی مقیم سوئد بود که برای برگزاری این مراسم 45 روز را در ایران اقامت داشت. در این مراسم حاضران تاکید کردند نظر حزب توده حمایت از جنبش سبز است. در این مراسم 30 نفره پروانه پاییز، محمد علی عمویی، رسول مهربان،بهمن حمیدی و مسعود آشوری مقالات خود را خوانده و اظهار نظر کردند.»
متن خبر در مشرق را از اینجا بخوانید.
 

راه توده 338   2 آبان ماه 1390

بازگشت