راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

کلیه مطالب

مرتبط با "به آذین"

در فیسبوک

آرشیو راه توده

 
 

فیسبوک آرشیو راه توده، با مطالب منتشر شده در راه توده های گذشته، درباره قانون اساسی جمهوری اسلامی آغاز به فعالیت و انتشار کرد. پس از دو هفته که این مجموعه روی این فیسبوک قرار داشت، همزمان با انتشار شماره 385 راه توده که در برابر خود دارید، کلیه مطالب منتشر شده در راه توده های گذشته در باره زنده یاد "به آذین" روی فیسبوک آرشیو راه توده قرار گرفته است که شما را دعوت به بازدید و مطالعه آن می کنیم. مطابق قراری که داشته ایم، هر هفته و گاه هر دو هفته – با توجه به موضوعات – مطالب موضوعی روی این فیسبوک قرار میگیرد و سپس مطلب دیگری از آرشیو جمع آوری شده و جانشین مطلب قبلی می شود. البته مطالب قبلی در فیسبوک آرشیو راه توده می ماند و شما با مراجعه به بخش "نگاره های دیواری" فیسبوک می توانید به آسانی به مطالب گذشته نیز دسترسی پیدا کنید. البته در ادامه صفحه اول این فیسبوک نیز می توانید به این مطالب دست یابید.

ما سعی می کنیم فهرست هر مجموعه ای را که روی آرشیو فیسبوک قرار میدهیم نیز منتشر کنیم. چه روی این فیسبوک و چه در نشریه راه توده.

 

 

 

                        راه توده  385     6 آذر ماه 1391

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت