راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

نامه های شما
پاسخ راه توده به آنها

 

مهرگان- دوستان عزيز دستتان درد نكنه اين روزا حقانيت حزب ما بيشتر از هميشه براى مردم اشكار شده و صحبتهاى بين مردم باعث افتخار و سربلندى ماست در ادامه راهتان پايدار و استوار باشيد به اميد پيروزى و سربلندى مردم سرزمين درد كشيده ايران و ارزوى سلامت براى شما

در باره اقاى جيلو، البته اگر اقاى اصغر جيلو متولد زنجان باشند، بهتر است ايشان در باره مسئوليت خودشان در زمانى كه مسئول دفتر سازمان چريكهاى فدائى خلق مهاباد در سالهاى اول انقلاب بودند و چپ روي هاى ايشان و دوستانشان باعث و بانى خيلى اعدام ها و زندان ها براى هوادارانشان شد توضيح بدهند.

راه توده: ما اطلاع مستقیمی از آنچه شما اشاره کرده اید نداریم. ایشان مطلبی در باره خروج رهبران سازمان اکثریت نوشته و در برخی سایت های مرتبط با سازمان مورد اشاره منتشر کرده بود که پاسخی نیز در شماره گذشته راه توده به آن داده شد.

 

با سلام- بنده از شما تقاضا دارم تا راهنمایی فرمایید که چگونه میتوانم به عضویت حزب در بیایم تا بتوانم برای رسیدن به ایده آل های مبارزه نمایم.

باتشکر- داوود

راه توده: دوست عزیز برای همکاری با حزب توده ایران نیاز به عضویت در شرایط کنونی نیست. هر آنچه از دست شما در صورت عضو شدن بر می آید، از هم اکنون انجام بدهید.

ماهان- جهت تحقیق و بررسی جنبش دانشجوئی به یک سلسله مقالات و کتاب نیازمندم چنانچه در این باره کمک کنید با ذکر  ماخد  ممنون شما خواهم بود.

راه توده: ما نمیدانیم و مشخص نساخته اید که درکجا زندگی می کنید. اما تصور می کنیم در هر کجا که باشید با مراجعه به کتابخانه ها و یا با مراجعه به گوگل در اینترنت ماخذ مورد نظرتان را پیدا می کنید.

رحیم - درگذشت رفیق اباذر غلامی از نظامیان حزب توده ایران بر اثر سرطان پیشرفته در رشت ریه به اطلاع میرسد.

شعر خوانی وی در یوتوب

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bRwBM-lXHT8

 

مهران - دوستان گرامی. همانگونه كه مطلع هستید مادر بیژن جزنی و یك زن مبارز توده ای هفته پیش فوت كرد و حكومت هم اجازه برگزاری مراسمی را برای این زن نداد.

متاسفانه نه خبری از پیام تسلیت از راه توده شد و نه اخبار بعدی .خوب بود در این شرایط كه نیروهای اپوزوسیون و بخصوص چپ ها نیازمند اتحاد و همبستگی هستند بیشتر به این مسائل توجه شود.

راه توده: حق با شماست و از این پس دقت بیشتری دراینگونه موارد خواهیم کرد.

----------------

سلام- من برادر زاده سرهنگ .... هستم که اعدام شد. خیلی خوشحالم که عکس ایشان را در سایت شما دیدم.خواستم از بخواهم که  راهنمائی کنید که بتوان با شما همکاری کنم.

راه توده: دوست گرامی که بخشی از نامه شما را منتشر کردیم. هر نوع کمک و همکاری که می توانید بکنید دریغ نکنید.

-------

م. شهرتی- با ضرب و دستک و دنبک بر علیه ایران در حرکتند. ولی خوب، کیه که داره می زنه ؟

راه توده: همه آنها که دنبک زیر بغلشان است!

 

سلام و خسته نباشید- به شما دوستان راه توده- غرض از مزاحمت ارائه یک پیشنهاد است و آن این که اگر مقدور است برای اینکه تعداد بیشتری از مردم در جریان تحلیل شما در مورد مسائل سیاسی قرار بگیرند در پایین یا بالای مقالات امکان اشتراک گذاری در فضای مجازی را ایجاد کنید تا بتوان این مقالات را هم در شبکه های مجازی اجتماعی به اشتراک گذاشت. این اشکال را دوستان ملی مذهبی ما هم دچارش هستند و جالبه که هر دو جریان هم مدافع انقلاب 57 هستند و با جنگ و استبداد مخالف.

با تشکر مسعود از اهواز

 

راه توده: این پیشنهاد درست شما به بخش فنی منتقل و حل شد. به ارتباط خود با ما ادامه بدهید.

 

ک. علوی- با این نظر شما که دیکتاتوری هنوز در ج. اسلامی نهادینه نشده موافقم. فقط می خواهم این را  اضافه کنم که همانطور که بین تمدن و تجدد تفاوت است (که پیشرفت های صنعتی و تکنولوژی را به حساب تمدن آن هم ازقسم بزرگش میدانستند) بین خشونت و دیکتاتوری هم تفاوت است. خبر و تحلیلات بسیار منطقی دارید. خوب اندازه را نگه میدارید و نمک و فلفلش را زیادی نمی زنید. و از اه ناله های تکراری و نخ نمای نامه مردم ( روباه پیر و چنگال تیز امپریالسم و این نوع اسامی و اصطلاح ها) فاصله می گیرید و لبُ مسائل را می نویسید. موفق باشید 

 

راه توده: درود بر شما. ضمنا با ما در ارتباط بمانید و بیش از این نقطه نظرات خودتان را بنویسید.

 ----------------

اهورارازی-  بادرود بر شما بزرگواران- خواهان دریافت خبرنامه و اطلاعات درباره راه توده هستم اگر امکان دارد مرا بپذیرید .

 

راه توده: دوست گرامی همین که با ما ارتباط گرفته اید خود به معنای پذیرش شماست. هر آنچه از دستتان برای پیشرفت و بهبود کار بر می آید دریغ نکنید. ما سیستم ای میل برای ارسال نشریه و خبر نداریم و تصور می کنیم در طول هفته این امکان که بتوانید به راه توده مراجعه کرده و آن را بخوانید وجود دارد.

 

مهران همایون شما در چند مقاله از سایتی اختصاصی بنام كنگره حزب نام برده اید ولی من نتوانسته ام این سایت را پیدا كنم . لطفا آدرس این سایت را برای من ارسال كنید یا در سایت خودتان معرفی كنید.

با تشكر

راه توده: ما خودمان هم پیگیر این سایت نبوده ایم و یکبار مطالب آن را کپی کرده و برای ما ارسال کرده بودند. شما می توانید در قسمت جستجوی گوگل به آن دسترسی پیدا کنید. کمی صرف وقت لازم است که متاسفانه ما تاکنون نداشته ایم. امیدواریم شما داشته باشید.

----------------

 

 

 

   راه توده  354      8 اسفند ماه 1389

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت