راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

یک عذرخواهی صادقانه

تهمت و افترا

دو سلاح کُند

در مبارزه سیاسی

و درون حزبی!

 
 

 

در میان  پیام ها و نامه های دریافتی هفته گذاشته، این پیام نیز وجود داشت که آن را نیز مانند گزارشی که در باره "بهرام مشیری" دریافت داشته ایم بصورت مستقل منتشر می کنیم.

با درود به شما رفقای راه توده. همانطور که میدانید از مدت ها پیش یک صفحه فیسبوک بنام "کنگره ششم" راه اندازی شده بود که عده ای از رفقا نظراتشان را در آنجا می نوشتند. البته بحث ها گاهی با جنجال و حتی توهین و اتهام هم روبرو شد که این بخش آن مربوط به کسانی بود که به طرفداری از مشی نامه مردم در آنجا حضور می یافتند. پس از کنگره ششم، که انتقاد از برگزاری آن و مطالبی که بعنوان اسناد کنگره منتشر شد شروع شد، وضع حاد تر شد و اتهام زدن ها شدید تر. از جمله رفیق "کامران رئوفی" که از گردانندگان این صفحه بود مورد اتهام قرار گرفت  تا این که چند روز پیش ایشان این توضیحات را روی صفحه کنگره و صفحه فیسبوک خودش نوشت که من برایتان می فرستم و چون خود ایشان هم تمایل به انتشار آن در راه توده داشته فکر می کنم انتشار آن در راه توده مفید باشد.

«رفقای گرامی عضو صفحه ششمین کنگره حزب توده ایران. شخصی بنام "حمید کیارشی" عضو کمیته مرکزی حزب توده ایران (البته کمی بالاتر) در صفحه فیسبوک خود مدعی شده است که اطلاع موثق دارد، من، یعنی "کامران رئوفی" و "امیر هوشنگ اتیابی" آدمین های صفحه ششمین کنگره حزب توده ایران، اخیرا در رابطه با نابودی حزب توده ایران، ملاقات و مذاکراتی با مقامات بلند این رژیم داشته ایم. و بدلیل این افشا گری ایشان (لابد به توصیه وزارت اطلاعات) از صفحه کنگره اخراج شده است.

من همینجا از اقای کیارشی عضو موثر کمیته مرکزی حزب توده ایران بطور جد دعوت میکنم که وارد صفحه ششمین کنگره شوند و اسناد مربوط به ارتباط ما با مقامات جمهوری اسلامی را افشا کنند. در غیر این صورت ما بعنوان عناصر مورد اتهام ایشان را به شما رفقای گرامی خواهیم شناساند، تا بدانید چه کسانی قرار است ما را رهبری کنند!

اقای کیارشی بدلیل استفاده از لفظ "فاحشه " آنهم بنام کمیته مرکزی حزب توده ایران از صفحه کنگره ششم اخراج شد و نه بخاطر افشا گری! Haut du formulaire

آیا اگر عضو موثر کمیته مرکزی حزب توده ایران، در صفحه جعلی فیسبوکی خود اطلاع موثق دارد که عناصری بنام طرفداری از حزب توده ایران با رژیم جمهوری اسلامی ارتباط دارند و او حاضر نیست این اسناد را منشر کند خائن نیست؟ پس کجا باید وفاداری به حزب را به اثبات رساند؟

ما با امثال این ورودی های خارج از کشور – به رهبری حزب-  که از تحولات سالهای 57 تا 61 دور بوده اند کار داریم و آنها را بطور جد به چالش خواهیم کشاند زیرا حزب توده ایران بمثابه تاثیر گزار ترین حزب تاریخ سیاسی ایران نباید در حد افرادی انگشت شمار ثناگو تنزل یابد. البته طبیعی است که ما نخواهیم گذاشت این فاجعه رخ دهد. در این راه جان ها از کف رفته، حتی آن زمان که شما نگران دریافت بموقع حقوقتان از دانشکاه بوده اید: اقای "کیارشی" ، "م – الف". ما نخواهیم گذاشت ماجرای "کیم ایل سونگ" و "مجتبی خامنه ای" در حزب تکرار شود. این را با اطمینان به بینش والای توده ایها به شما میگویم.

من پناهنده سیاسی و دارای پاسپورت سیاسی هستم  وهر گونه ارتباط با دولت ایران به معنای لغو اقامت من در کشور محل اقامتم خواهد بود.

رفقای کرامی. وقتی این اتهام سخیف به من زده شد به این یقین رسیدم که که اتهاماتی که به رفیق علی خدائی زده می شود چقدر بی اساس و دور از واقعیت است. شخصی که تا آخرین لحظه فروپاشی (اتحاد شوروی) در مهاجرت دست راست دبیر اول حزب بوده است. من از علی خدائی و سایرین که در بدو ورودم به اروپا تحت تاثیر این شایعات بی اساس بوده ام، می گویم علی خدائی حق دارد مسیر زندگی – سیاسی- خود را خود تعین کند و از ایشان عذر خواهی می کنم. ایشان مجاز است این نوشته و نامه سرگشاده من به رفیق علی خاوری را در راه توده منتشر کند. من چیزی ندارم که ازدست بدهم.

 

 

 

                        راه توده  405     12 اردیبهشت ماه 1392

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت