راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

آقای خامنه ای 
گام به گام 
حجتیه را حاکم کرد

ت. سیروس

 

 

آیت الله خزعلی پس از انقلاب 57 سعی کرد نقش رابط و میانجی رهبری حجتیه با آیت الله خمینی شود، چرا که آنها بخشی از اقمار ساواک بودند.
جواد مادر شاهی از رهبری تشکیلاتی حجتیه، با حمایت خامنه ای که خود و مشاور قدیمی اش ولایتی از حجتیه ای های قدیم بودند اسناد حساس همکاری رهبری و کادرهای حجتیه با ساواک را جمع آوری و به نقطه ای نا معلوم انتقال داد. البته پس از تشر علنی آیت الله خمینی به علی خامنه ای وی از آنها فاصله گرفت ولی پس از رهبر شدن انتقام گرفت و گام به گام کشور را به آنها سپرد، که شاید تصور نمی کرد بخشی از آنها در مقابلش خواهند ایستاد و تسلیم بلاشرط او را خواستار خواهند شد. آقای خمینی در نامه ای به شورای نگهبان وقت و با اشاره به آیت الله خزعلی که آن زمان عضو شورای نگهبان بود پیش بینی کرد "که روزی بیدار می شوید و می بینید که اینها (انجمن حجتیه) همه چیزتا را بر باد داده اند".
اسناد گم شده وزارت اطلاعات که برخی مقامات گفته اند مشایی و احمدی نژاد به صورت غیر قانونی ربوده اند در تائید همکاری برخی بزرگان حجتیه دیروز و حاکمان امروز با ساواک است.
مشایی و احمدی نژاد شاخه جدیدی تشکیل داده اند که از دل تشکیلات گسترده شده حجتیه پس از انقلاب بیرون آمده و در ظاهر با مصباح یزدی اختلاف دارد، اما در خفا همانگونه که مهر پرانی به سوی علی لاریجانی در قم نشان داد اعضای آنها با هم هماهنگ هستند. این باند جدید حجتیه و "جبهه پایداری" وابسته به مصباح یزدی دو شاخه متشکل جدید انجمن بزرگ حجتیه هستند و تنها رقابت آنها بر سر برخی مانورها برای سلطه بر جمهوری اسلامی است. تمام شواهد نشان میدهد که باند احمدی نژاد می خواهند با استفاده از اسنادی که دراختیار دارد با فشار به علی خامنه ای، رحیم مشایی را از فیلتر شورای نگهبان برای کاندیدایی ریاست جمهوری بگذراند.
با آن که رابطه های مافیائی و فراماسیونری در هرم قدرت پنهان نگهداشته می شود، اما حدس آن ساده است که گروه حجتیه در نوک هرم خود 3 نفر را داشت که شامل ایت الله خزعلی نمی شد. یکی عزیز الله خوشوقت پدر عروس خامنه ای بود که هفته پیش جان داد. عزیز الله خوشوقت به عنوان نماینده بیت رهبری در کنار بادامچیان نماینده موتلفه ، اژه ای نماینده گروه امنیتی- قضایی موسوم به حقانی ها، فلاحیان از سوی وزارت اطلاعلات آنزمان و مصباح یزدی به نمایندگی انجمن حجتیه کمیته صدور فرمان قتلهای زنجیره ای را در این کمیته 5 نفره رهبری و صادر می کرد. نفر دوم رهبری حجتیه بزرگ ایت الله مجتبی تهرانی بود که یک ماه پیش در گذشت و علی خامنه ای شخصا امامت نماز میت بر هر دو را برگزار کرد. و اکنون باقیمانده شورای عالی رهبری روحانیون حجتیه مصباح یزدی است که گفته می شود او نیز گرفتار بیماری اعلام ناشده ایست که درمان دراز مدت ندارد.
حجتیه که سازمان آن بسیار شبیه لژهای فراماسیونری شکل گرفته، در حقیقت حزب حاکم سیاسی، امنیتی و تجاری نظام است.
نگرانی های بسیاری از اصولگرایان، از عسگر اولادی تا مطهری و باهنر و غیره از این بابت است که ناگهان از خواب بیدار شده و در مقابل ماشین اختاپوسی متشکل فرا کشوری حاکم، یعنی حجتیه با نام ها و شاخه های متعدد قرار گرفته و همه چیز را از دست رفته یافته اند.
این امر دور از ذهنی نیست که لژ های سطح بالای حجتیه با لژهای فراماسونری امنیتی ایرانی در خارج در ارتباط و در برخی امور استراتژیک و دراز مدت هماهنگ باشند. بسیاری از اصلاح طلبان رهبری حجتیه را در بالاترین سطوح، کمافی السابق همچون زمان سلطه ساواک قبلی، هنوز مرتبط به استعمار می دانند.
آیت الله خوشوقت که هفته گذشته از دار دنیا رفت فتوای کشتار منتقدین و حتی تکفیر موسوی و کروبی را هم داده و آن را ناشی از بصیرت معجزه وار و کراماتی که بر وی نازل می شد میدانست. شبکه های حجتیه این خرافات را در مورد وی در بین اعضا و نیروهائی که هیات های مذهبی جمع کرده و از آنها بعنوان پیاده نظام سرکوب و جنایت و قتل استفاده می شود منعکس می کردند.
درحالیکه روحانیون اصلاح طلب وی را یک فرصت طلب کم سواد که درجه اجتهاد نداشت و در زمان شاه با ساواک همکاری می کرد میدانستند.
تصاویر برخی از اعضای امنیتی و تجاری پنهان حجتیه که حاکم بر کشور و صد ها میلیارد پترودولار میباشند پس از حضور در مراسم عزیز الله خوشوقت در لینک زیر موجود است. این تصاویر برای چند ساعت در سایت تابناک بود ولی زود برداشته شد. خوشبختانه ضبط شد و در اینجا میتواانید ببینید


 

 

 

 

                        راه توده  398     7 اسفند ماه 1391

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت