راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

چرا چاپلوسان

دور سر آقای

خامنه ای می چرخند؟

 

چاپلوسی موریانه هر نظام و رژیم و شخصیتی است. آن که چاپلوسی می کند قصد حفظ و ارتقاء موقعیت خود را دارد. این بیماری همیشه در طول تاریخ استبدادی ایران چون موریانه پایه های نظام ها و رژیم ها را جویده و چارپایه و منبر را از زیر پای مکلا و معمم کشیده است. البته سهم نظامی ها نیز در این زمینه همیشه سهم برتر بوده است! و آن که از چاپلوسی لذت می برد و به چاپلوسان میدان میدهد، خود اگر پایبوس قدرت دیگری نباشد، چاپلوسان را در رکاب خویش می برد به آن دره ای که سرانجام گریز ناپذیر این مسیر است. آن که زیر پایش سفت و محکم باشد و در میان مردم جای داشته باشد، هرگز نیازمند چاپلوسان نیست. این خلاصه آن وضعی است که اکنون در جمهوری اسلامی و در چاپلوسی رهبر جریان دارد و او با سکوت توام با تائید، آنها را تائید می کند، درجه و فرماندهی میدهد، به مناسب بالاتر بر میکشد، پست و مقام میدهد و...

کافی است مذاکرات مجلس شاهنشاهی را یکبار از صدا و سیما پخش کنند تا نسل بعد از انقلاب بشنود و نسل پیش از انقلاب به یاد بیآورد که در آن مجلس نیز هر طرح و حرف و سخنی با استناد به فرمایشات ملوکانه طرح می شد. چنان که امروز با استناد به فرمایشات مقام معظم و فرزانه رهبری!

با این مقدمه کوتاه، بخشی از تازه ترین یادداشت "نوری زاد" را می خواهیم دراینجا نقل کنیم. بویژه آن بخشی که اشاره به سوابق حجت الاسلام رحیمیان می کند. اشاره ای که تائیدی است بر آنچه ما برای انگیزه چاپلوسان نوشتیم.

حجت الاسلام رحیمیان اکنون با حکم رهبر جمهوری اسلامی، تولیت مسجد پر درآمد "جمکران" را برعهده دارد. محلی که گفته می شود در آینده تبدیل به مقبره آقای خامنه ای خواهد شد. رحیمیان پیش از این نیز نماینده رهبر در بنیاد شهید بوده است.

حالا بخوانید یادداشت نوری زاد را:

 

 

خبر گزاری تسنیم (از ارگان های دفتر سیاسی سپاه) مصاحبه ای با آقای رحمیمیان از روحانیون مقرّب (بیت رهبری) ترتیب داده است تا فضائل بیشتر “آقا” را برای مردم بگوید. البته سئوالی که مطرح است اینست که دلیل این همه تلاش برای حل ابهامات در رابطه با “آقا” چیست؟ که حتما بزودی معلوم خواهد شد.
در اینجا نکته دیگری هست که دوست ندارم زیاد به آن وارد شوم و فقط از جناب رحیمیان سئوال میکنم:

آیا واقعا ایشان نظرشان نسبت به آقای خامنه ای همیشه همین بوده است که در این مصاحبه طرح کرده اند؟

آیا زمانی که ایشان در دفتر امام بودند، وقتی آقای خامنه ای تماس می گرفت و در خواست وقت ملاقات می کرد ایشان چیز دیگری نمی گفت؟

آیا مطمئن است که کسی آنجا چیزی نشنیده است؟

ما دنبال درست کردن دردسر برای ایشان نیستیم ولی اگر دستمال یزدی خود را جمع نکند آنوقت آن صحبت ها می تواند طرح شود، تا معلوم شود این دستمال یزدی ها برای چه هدفی پهن می شود!

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده  458     15 خرداد ماه 1393

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت