راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

چند پیام دریافتی

و پاسخ راه توده به آنها

 

 

از ایران- میبینم که شما توده ای ها هم به جمع افغان-ستیزان پیوسته اید؟ معلوم نیست شما کمونیستهای مارمولک چه هدفی از این کار زشت دارین ولی اگه هدفتون جا باز کردن در دل مردم ایرانه که باید خدمتتون عرض کنم که بهتره به روشهای شرافتمندانه تر متوسل بشین و این کارها نه تنها اثر مثبتی نداره بلکه بسیار زننده هم هست و نشون دهنده عمق حقارت شماست.

 

راه توده: آقا و یا خانم با فرهنگ و ادبی که با نام "از ایران" پیام بالا را برای ما نوشته، آنقدر از تاریخ و انگیزه های انتشار گزارش سقوط سلطنت صفویه بدست محمود افغان بی خبر است که تصور کرده شرح جنایات و فجایعی که محمود افغان در ایران مرتکب شد افغان ستیزی است. اگر اینگونه باشد که ایشان تصور کرده، "طالبان" را هم باید در تاقچه گذاشت و قربان صدقه اش رفت.

نه برادر و یا خواهر عزیز! بجای آن ذهنیات پریشانی که بنام پیام برای ما ارسال فرموده اید بروید کمی تاریخ بخوانید. بیش از این توصیه ای برای شما نداریم. ضمنا اغلاط املائی و تایپی در متن پیام بوده و ما به آن دست نزدیم.

----------------

اکرم- با سلام اگر ممکن است خاطره نوشته عفت ماهباز را برای من بفرستید .تشکر

 

راه توده: خانم اکرم گرامی. کتاب ایشان در خارج از کشور منتشر شده و شما اگر در خارج از کشور تشریف دارید می توانید از فروشگاه های ایرانی آن را تهیه کنید و اگر در داخل کشور هستید شاید برخی ها با خود به ایران آورده باشند و از دست ما برای رساندن آن به شما کاری بر نمی آید. ما صرفا یکبار این کتاب را همراه با بخش هائی از آن در راه توده منتشر کردیم و امکان این که کتاب را برای شما ارسال کنیم را نیز نداریم. موفق باشید.

----------------

حسین کریمی - با سلام و خسته نباشيد میشه در مورد ایرانی های که به شوروی استالین رفتند و شکنجه شدند بنویسید راست یا دروغ؟ مصاحبه انورخامه ای رو خوندم گفته از همه فقط یه نفر زنده مانده که تو بقیه مصاحبه اش خودش وچند نفر ديگه چند بار رفتن مسکو سالم برگشتن در کل آدم خیلی مشکوکیه و زیاد دروغ ميگه ونونشو از بد و بیراه گفتن به روسيه و حزب توده در میاره

 

راه توده: آقای کریمی عزیز. این حرف ها بارها و بارها و در کتاب ها و مصاحبه های مختلف بصورت ادعاها زده و نوشته و منتشر شده است. درد امروز ما این نیست که 80 سال پیش در شوروی چه گذشت، درد امروز اینست که چه کنیم تا خاورمیانه در آتش یک جنگ مذهبی و منطقه ای نسوزد و ایران ما را هم با خود به کام نکشد. آقای انور خامه ای هم پیرمردی است که اگر محفوظات به تاریخ پیوسته اش را تکرار نکند دیگر حرفی برای گفتن ندارد و همانطور که شما هم اشاره کرده اید دو قاشق شکر را در یک سطل آب میریزد وبعنوان شربت به خورد مردم می دهد. البته پیراهن کهنه هایش را هم در طشت اختلاف نظراتش همیشه گنجانده و هنوز هم می گنجاند.

----------------

راه توده: دوست عزیر آقای منصور بهمنی پیام جدید شما دریافت شد و دوستان نقطه نظرات شما را مطالعه کردند. سپاسگزاریم.

 

محسن: سلام ودرود بر راه توده. مقاله ریشه بحران غزه بسیار عالی بود. ایکاش یاران نامه مردم و راه کارگر و بقیه هم بدون غرور کاذب مقالات راه توده را بخوانند و عبرت بگیرند. ضمنا  درود بر سرکار خانم اسفندیاری. داعش و گروه های مانند آن کارگزاران سرمایه مالی هستنند. به امید آن روزی که زحمتکشان ومردم امریکا هم  به جنبش انقلابی علیه امپریالیسم بپیوندند...بدرود

 

راه توده: جز سپاس و تشکر از شما سخنی برای نوشتن نداریم.

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده  468   23 مرداد ماه 1393

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت