راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

چند پیام خوانندگان

و پاسخ های راه توده به آنها

 

 

راه توده: در هفته های گذشته، بارها پیام هائی را دریافت داشته ایم مبنی بر این که آیا نسخه هائی از کتاب بازی های شیطانی را دارید و اگر دارید قیمت آن چند است و چگونه می توان خرید.

به اطلاع این دوستان می رسانیم که از این کتاب نزدیک به 7 یا 8 جلد برای فروش هنوز باقی است. در صورت تمایل به خرید و دریافت آن می توانید آدرس پستی خود را از طریق ای میل راه توده که در پایان صفحه اول سایت این نشریه اعلام شده ارسال فرمائید. قیمت آن نیز 25 دلار و یا 25 یورو ست که آن را نیز می توانید به حساب بانکی اعلام شده در انتهای صفحه اول راه توده  پرداخت کنید و پرداخت آن را به ما اطلاع بدهید.

 

 

MHR- دوستان راه توده خسته نباشید . در سایت ویکیلیکس https://t.co/CuAXAiLTR7   مطالب زیادی در مورد انقلاب ایران و دیدگاه وزارت امور خارجه امریکا .... چاپ شده کافیسیت سال مورد نظر را کلیک کرده و با استفاده از جستجو مطالب را پیدا کنید.

راه توده: سپاسگزاریم و برای استفاده دیگران هم توصیه و راهنمائی شما را منتشر کردیم.

----------------

زهره-

 با سلام امید که در راه منافع مردم با پشتکار و مقاوم همچنان به پیش روی ادامه دهید.

در صورتی که آدرس پستی شما را داشته باشم می توانم کتاب خود را که تحت عنوان روابط جنسی و مذهب در اروپا است را برایتان ارسال کنم. این کتاب گذاری بر تاریخ روابط جنسی و تاثیر مذهب از آنتیک تا به امروز در اروپاست.

با تبریک سال نو میلادی

راه توده: نیکی و پرسش؟ معلومه که می خواهیم. آدرس پستی ما هم در پایان صفحه اول سایت راه توده سالهاست اعلام شده است. برای محکم کاری یکبار هم اینجا می نویسیم:

Postfach 126926

 10609 Berlin-

Germany

----------------

حمید -

 سلام و عرض ادب. شماره های مربوط به سال 57 رو چطور میتوانم داشته باشم؟

راه توده: دوست عزیز شماره های چه چیز را؟ اگر منظورتان راه توده است که در آن زمان راه توده منتشر نمی شد. اگر منظورتان روزنامه ارگان حزب توده ایران است که آن شماره ها اغلب روی یک سایت آرشیو که ما نیز آدرس آن را در صفحه پیوندهای خود اعلام کرده ایم قابل دسترسی است. اگر موضوع مورد نظر خودتان را دقیق تر برای ما بنویسید خوشحال می شویم.

----------------

امید-

 با عرض سلام. مقاله های شما آنقدر شفاف و بدور از فضل فروشی و به دور از بعضی اصطلاحات روشنفکران است که حتی بنده که هوش پایینی دارم میتوانم درک کنم و از آن لذت ببرم. ممنون و بسیار سپاسگزارم که لذت تفکر را به بنده دادید. ضمنا سال نو میلادی بر شما مبارک

                       

راه توده: با سپاس از تبریک سال نو میلادی. دوست عزیز ما اعتقاد راسخ داریم که اگر کسی انسجام فکری داشته باشد و دارای نظری که بخواهد آن را در اختیار عموم قرار بدهد هیچ نیازی به پرنویسی و استفاده از همان اصطلاحاتی که شما هم به آن اشاره کردید ندارد. معمولا کسانی که در گرداب جمله پردازی ها در مقاله نویسی می افتند، خودشان هم نمیدانند چه می خواهند بگویند و اعتمادی به فکر و نظر خود هم ندارد و به همین دلیل به شاخه های مختلف می پرد و انواع احتمالات را مطرح می کند که شاید یکی از آنها در آینده درست از آب در بیاید.

----------------

م- س

دوستان گرامی، خوشبختانه به یمن آکاهی های بومی شده، نگران سلطه رسانه های غربی نباشید. در این حوزه ها به اندازه ای پیشرفت داشته ایم که مدرس شیطان باشیم. دلتان برای خودتان بسوزد که در ماجرای انتخابات 88 فریب سرویس های اطلاعاتی کشورهای غربی را خوردید و طوطی وار حرفهای آن رسانه ها را نشخوار کردید. لطفا سطح خودتان را تنزل ندهید و همانند آدم فضایی که تازه به کره زمین آمده است و از هیچ چیزی خبر ندارد رفتار نکنید.

راه توده: دوست عزیز! ما با نظر شما موافق نیستیم و تصور می کنیم که مقدار زیادی رویائی و به دوراز واقعیات موجود در داخل کشور این پیام را نوشته اید. فقط کافی است یک روز چند روزنامه داخل کشور و یا خبرگزاری های داخلی را مرور کنید و در بخش اخبار خارجی آنها مشاهده کنید که چگونه در گرداب اخبار روزنامه های و خبرگزاری های امریکائی می چرخند. از جمله درباره جنگ در سوریه، درباره انتخابات ریاست جمهوری امریکا و درباره بسیاری از رویدادهای دیگر که ما فقط دو نمونه را خدمت شما یادآور شدیم. مجموعه کادرهای اداره کننده این نشریه تقریبا تمام مطبوعات و اخبار خبرگزاری های داخلی را بصورت روزانه مطالعه و پیگیری می کنند. حتی این مرور را بین خود تقسیم کرده اند که مبادا خبری جا بماند. به جرات می توانیم بنویسیم که راه توده اشراف بر اخبار و رویدادهای ایران دارد. امتحانش مجانی است. از رویدادهای پیش و پس از انقلاب، تا همین لحظه که در آن هستیم سئوال مطرح بفرمائید و اطلاعات خودتان را هم ضمنا بنویسید تا هندوانه را به شرط چاقو خریده باشید!

اما درباره انتخابات 88 متاسفانه ننوشته اید که نظر خود شما درباره آن انتخابات و نتایج آن چیست تا بدانیم چرا تصور کرده اید ما روی کره زمین راه نمی رویم. "نعوذ بالله" نکند شما با ذهنیات خودتان همان کاری را می کنید که ما را در ارتباط با رسانه های غربی متهم به آن کرده اید.

----------------

به تلگرام راه توده بپونديد:

https://telegram.me/rahetudeh

 تلگرام راه توده :

https://telegram.me/rahetudeh

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                       شماره 583  راه توده -  23 دی ماه 1395

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت