راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

ناگزیری آلمان

به همکاری با روسیه

اسپونتیک نیوز- ترجمه الناز گرجی

 

 

تحریم های ایالات متحده، فرصت های جدیدی را برای گسترش تجارت در بازار روسیه به وجود آورده است. از جمله کار تجاری با شرکت BMW آلمان. علاقه روس ها به اتومبیل های برتر و مارک های آلمانی، مزیت بزرگی برای سازندگان  خودروی باواریاست.

 روسیه به سرعت در حال تغییر است و آلمان پس از تصمیمات اخیر ترامپ در باره لغو تجارت بین المللی و بالا بردن تعرفه های بازرگانی، به دنبال سیاست مستقل اروپا در اقتصاد و تجارت است. وزیر امور خارجه آلمان در یک مصاحبه به همین مسئله اشاره کرده و گفته است:

من اعتقاد دارم که باید صادرات را مدیریت کنیم. در مقابل بحث های تجاری بین آمریکا، چین و اروپا، محدودیت های جدیدی را مشاهده می کنیم، اما فرصت های جدید نیز وجود دارد. اگر  به وضعیت امروز ترکیه نگاه کنیم، شاید در آینده وسایل نقلیه را از روسیه به ترکیه یا کشورهای همسایه اتحادیه اروپا صادر کنیم.

استفان تویشرت، مدیر نظارت بر فروش و فعالیت های پس از فروش در نمایندگی های  BMW در  روسیه، در حاشیه نشست بین المللی خودرو در مسکو گفت: " باز شدن مناطق تجاری برای روسیه به عنوان یک بازار است که در حال حاضر صنعت خودرو سازی قوی دارد."

البته، تاثیرات منفی ناشی از تحریم ها وجود دارد.  محدودیت در فعالیت های کسب و کار هم وجود دارد، اما  فشار بر روبل، کار را برای تولید کنندگان خودرو اروپا ساده تر کرده است. پیش بینی ها نشان می دهند که تا سال 2020 چهل هزار نمایندگی اتومبیل در مسکو وجود خواهد داشت. پیچ و تاب ها شگفت انگیز است، اما نشان می دهد که چگونه  روندها در روسیه در حال تکامل است.

 

https://de.sputniknews.com/wirtschaft/20180828322124662-bmw-russland-chef-geschaeft/

 

               

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                       شماره 660  راه توده -  15 شهریور ماه 1397

 

                                اشتراک گذاری:

بازگشت