راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

 

روسیه را از درون باید

آماده مقابله با امریکا کرد!

ساویتسکایا راسیا

 ترجمه- آزاده اسفندیاری

  

 روز 11 آوریل، دومای دولتی روسیه به اتفاق آرا، گزارش نهایی کمیسیون پارلمانی برای بررسی شرایط مربوط به تأسیس آزمایشگاه‌های بیولوژیکی توسط متخصصان آمریکایی در قلمرو اوکراین را تصویب کرد. در این خصوص، گنادی زیوگانف، رهبر حزب کمونیست و رئیس فراکسیون این حزب در مجلس دوماً در یک سخنرانی گفت:

 

درست ده سال پیش، هوگو چاوز، رهبر برجسته و شجاع ونزوئلا درگذشت. مرگ وی را بر اثر سرطان اعلام کردند. او چندی قبل از مرگ خود از تریبون سازمان ملل متحد، مستقیماً آمریکایی ها را این چنین مورد خطاب قرار داد: "شما تقریباً تمام رهبران آمریکای لاتین را که با شما مخالفت کردند به سرطان مبتلا کرده اید. رهبران برزیل، آرژانتین، بولیوی، پاراگوئه، ونزوئلا و کلمبیا همزمان بیمار شدند."

به نظر من، رهبر ونزوئلا کاملاً حق داشت. با جمع بندی نتایج تحقیق بسیار مهم امروز، باید درک کنیم که آمریکایی ها بیش از یک قرن است که سیاست پیچیده خود را دنبال می کنند و در پیشبرد علایق خود کاملاً موفق بوده اند. اگر می‌خواهیم مقاومت کنیم، باید آنچه را که اتفاق می‌افتد به‌ طور جامع مورد ارزیابی قرار داده و بفهمیم: همه ما، نه تنها در قالب تحریم‌ها با «نقطه سیاه» مواجه شده‌ ایم بلکه روسیه، به عنوان میدان آزمایش اصلی برای خلاص شدن از شر «جمعیت زائد»، از دیدگاه ایالات متحده، انتخاب شده است.

گذشته های نه چندان دور نشان داد که آمریکایی ها، تبهکارانه با سرخپوستان بومی آن کشور چه کردند. آنها برای هر پوست سر، نرخ گذاشتند: برای پوست سر یک کودک، دو دلار، برای یک بزرگسال، چهار دلار. سر انجام، آنها سرزمینی را که بعداً ایالت های خود نامیدند از بومی ها پاکسازی کردند. همان فجایعی را که بر سر مردم دیگر کشورها آوردند و حالا قرار است، نسل کشی را با خلق های ما انجام دهند.

اگر آثار خانم «مارگارت تاچر» را بخوانید در کتاب او «هنر مدیریت و استراتژی جهان جدید»، خواهید دید: غرب مدت هاست که تصمیم گرفته است جایی برای ما و شما روی کره زمین وجود نداشته باشد. به هر حال، این کتاب یک بار به روسی ترجمه شد و آن را به طور گسترده تبلیغ کردند.

یاد آوری می کنم، بدون تردید مسئله اصلی امنیت، حفظ و حراست از جمعیت کشور است. در سال 1900، 70 میلیون نفر در روسیه زندگی می کردند. طی 50 سال، این تعداد به 102 میلیون نفر رسید، این رشد جمعیت با  وجود دو جنگ جهانی بود. بعد از 40 سال، نزدیک به 50 میلیون نفر دیگر هم اضافه شد. در سال 1990 تعداد شهروندان، به 148 میلیون رسیده بود اما در حال حاضر، دو میلیون نفر کمتر شده است. یعنی با گذشت 30 سال جمعیت کشور نه تنها زیاد نشده، بلکه کاهش نیز پیدا کرده است.

قبل از هر چیز ضربه اصلی به سبک زندگی ما، به حس جمع گرایی، عدالت خواهی و معنویت کشور وارد شد. چه کسی است که نداند این فاجعه را همان آنگلوساکسون ها و آمریکایی ها تحمیل کردند که در اوایل دهه 90 ما را به زور به سمت روابط به اصطلاح بازار آزاد سوق دادند. با این حال، این واقعیت نهانی بود که هدف اصلی آنها تبدیل روسیه، به زائده مواد خام بود. به ما قول دادند، کالاهای با تکنولوژی بالا تولید کنیم، خوب بخوریم و حقوق مناسبی دریافت کنیم! در عمل، فاجعه اساسی، شکست و افت واقعی صنعت روسیه بود که اکنون از هر سه نفر، دو شهروند کشور با 20 هزار روبل یا کمتر زندگی می کند.

یعنی راهی که بر ما تحمیل شد، منجر به ضررها و آسیب های بی حسابی گردید. روس ها به تنهایی 20 میلیون نفر را در طول جنگ کبیر میهنی از دست دادند. 25 میلیون نفر دیگر در نتیجه نابودی خیانتکارانه اتحاد جماهیر شوروی خارج از مرزهای مستقل باقی ماندند. ضمن اینکه حدود 20 میلیون نفر هم متولد نشدند. اگر ایالات متحده، همچنان فرصت ادامه سیاست نابودی ما را با کمک سلاح های بیولوژیکی داشته باشد شرایط تلخ و خطر ناکی در انتظار ما است. بجاست یاد آوری کنم: مادام آلبرایت (وزیر خارجه زمان بیل کلینتون)، سال ها پیش گفت، سیبری نباید متعلق به روسیه باشد و آمریکایی‌ها خودشان آن منطقه را خصوصی سازی خواهند کرد.

ما در جنگی قرار داریم که بر پا کنندگان آن عزم نابودی ما و کشور را دارند. در اطلاعیه رئیس جمهور (پوتین)، به تفصیل در این خصوص به نحو روشن آمده است و تدابیر مناسب را پیشنهاد می کند. ما به عنوان نمایندگان خلق های روسیه، موظف هستیم نه تنها وجود آزمایشگاه های زیستی مخاطره آمیز را که در اینجا ذکر شد ارزیابی کنیم، بلکه پیشنهادات خود را برای مبارزه با این شر جهانی ارائه دهیم.
ماهیت جنگ هیبریدی چیست؟ من قبلاً بارها در این باره اظهار نظر کرده ام. جنگ هیبریدی دارای ویژگی چند مرحله ای است. نحوه راه پیدا کردن این شر به میدان جنگ، هر روز ساعت ها در تلویزیون مورد بحث قرار می گیرد، اما تا به حال موفقیت چندانی در غیرنظامی کردن و غیرنظامی‌ سازی اوکراین به دست نیاورده ایم. در باره تحریم ها و دزدی هایی که هم اکنون غرب به آن دست زده است، تاریخ هنوز چنین دزدی را به یاد ندارد. تقریبا 15هزار نوع تحریم علیه ما اعمال شده است، 350 میلیارد دلار از دارایی های روسیه را دزدیده اند. همزمان در سال گذشته 260 میلیارد دلار دیگر از کشور خارج شد. باید منافذ پمپاژ منابع مالی خود را به خارج از کشور ببندیم!

در وضعیتی دیگر، باج خواهی اتمی غرب، هم اکنون آغاز شده است. آنها قرار است از سلاح هایی با هسته های اورانیوم ضعیف شده علیه ما استفاده کنند که بسیار خطرناک است. ما عملکرد آن سلاح ها را در کشور یوگسلاوی برادر و در جنگ عراق مشاهده کرده ایم.

لازم به ذکر می‌دانم که سلاح های بیولوژیکی قدیمی ترین نوع کشتار جمعی است. اگر در جنگ‌های قدیم، هنگامی که تسخیر قلعه‌ ای محاصره شده ممکن نمی شد، جسد مرده ناشی از بیماری طاعون را به آنجا پرتاب می کردند و سرانجام با تراکم جمعیت در آن مکان، قلعه بناگزیر شکست می خورد.

بشریت، در تاریخ خود چندین اپیدمی وحشتناک را تجربه کرده است. به عنوان مثال، طاعون «ژوستینیان» که برای بیش از 200 سال در قرن های 6، 7 و 8 میلادی بیداد کرد، عملاً امپراتوری بیزانس را به نابودی کشاند. پس از این اپیدمی، این امپراتوری دیگر هرگز پا نگرفت. در قرون سیزدهم تا چهاردهم، طاعون بزرگ دیگری سراسر اروپا را در نوردید. تراژدی وحشتناک دیگر، اپیدمی آنفولانزای اسپانیایی در آغاز قرن بیستم میلادی بود که به نظر من، آن هم اختراع آمریکایی ها بود. طی 20 ماه، 550 میلیون نفر بیمار شدند و بیش از 100 میلیون نفر جان خود را از دست دادند. موضوع ویروس کرونا را با تردید می‌توان گفت، ساخته دست بشر نیست. باید به خاطر داشت: آمریکایی ها هیچ یک از سلاح های بیولوژیکی خود را منهدم نکرده اند، ضمن اینکه آنها از هیچکدام از کنوانسیون های جهانی  پیروی نمی کنند.

ژاپنی ها نیز زمان آشغال چین، از سلاح های بیولوژیک استفاده کردند. اخیراً یک فیلم بسیار جالب در این زمینه از کانال اول روسیه، پخش شد. در این زمینه ما یک تجربه شگفت‌ انگیز از دوران با عظمت اتحاد شوروی داشتیم: چگونه با چنین زشتی‌هایی مقابله کنیم. به همین مناسبت برای مبارزه با اپیدمی ها، نه تنها ما باید عملیات و تلاش‌ های مخالفان را در چگونگی کار آزمایشگاه های آنها دنبال کنیم بلکه باید تصمیم بگیریم که در برابر این همه پلیدی چه تدابیری اتخاذ کنیم.

مؤسسه های بهداشتی و درمانی اتحاد شوروی، توانستند با کشف دارو، مالاریا و طاعون را درمان کرده و خدمت ارزشمندی به بشریت بکنند. حتی زمانی که یک هنرمند در هندوستان، به آبله مبتلا شد و آن را به مسکو آورد، ما توانستیم از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم. در آن زمان فقط سه نفر مردند. تنها در مسکو شش میلیون نفر واکسینه شدند. سپس واکسن خود را به سازمان ملل ارائه دادیم و تقریباً کل مردم جهان با آن واکسینه شد. اکنون هاگ های آبله، تنها در یک موسسه روسی و یک مرکز علمی آمریکایی وجود دارد. بنابراین ما می دانیم که چگونه با این بلایا مبارزه کنیم، زیرا ما علم درخشانی داریم.

در اتحاد جماهیر شوروی، سیستم دفاع غیرنظامی بسیار عالی کار شده بود. من اکنون با علاقه زیادی به سخنرانی «ژنرال کریلوف»، رئیس نیروهای دفاع رادیویی، شیمیایی و بیولوژیکی نیروهای مسلح روسیه گوش دادم. برای من این موضوع بسیار اهمیت داشت زیرا خود من در زمینه اطلاعات ویژه برای مبارزه با سلاح های اتمی، شیمیایی و باکتریولوژیک، خدمت می کردم. در این صورت من به عنوان فردی که به خوبی به این رشته واقف است صحبت می کنم: امروز ما باید هر کاری انجام دهیم تا تهاجم همه جانبه جنایتکارانه ناتو را متوقف کنیم!

آری! باید افشاگری کرد، باید نشان داد، که با چه خطراتی مواجه هستیم. با توجه به اینکه: همه بیماری ها به بدن ضعیف هجوم می آورند. اگر نمی خواهیم کشورما شبیه چنین ارگانیسمی باشد، اول از همه باید خود سیاست مالی و اقتصادی خود را تغییر دهیم. روی توسعه، علم، فرهنگ، آموزش و مراقبت های بهداشتی خود سرمایه گذاری کنید. زیرا برای مبارزه با عفونت فعلی، کل سیستم باید به طور موثر کار کند. ضمن اینکه ما هر آنچه را برای این اهداف مورد نیاز است در اختیار داریم.

برای زنده ماندن و ادامه زندگی پر افتخار روسیه، باید 200 میلیون نفر جمعیت در این کشور پهناور داشته باشیم. برای محافظت از قلمرو 16 میلیون کیلومتر مربعی، باید حداقل یک و نیم میلیون ارتش داشته باشیم.

زمانی که در باره سیاست وحشیانه غرب صحبت می کنیم، نمی توان گفت که اوکراین برادر، مانند «جوجه های درشت» قربانی شدند، بلکه در نظر دارند آن سرزمین را از روی خاک محو کنند. در آغاز دهه 1990، جمعیت اوکراین 51 میلیون نفر بود. از نظر پتانسیل نظامی- فنی و علمی جزو ده کشور پیشرفته جهان بود. در آنجا به معنای واقعی کلمه همه چیز می ساختند. در حال حاضر جمعیت اوکراین، حتی قابل شمارش نیست. 22 یا 25 میلیون نفر باقی‌مانده اند که در واقع نیمی از کشور ناپدید شده است. بنابراین، شهروندان اوکراین، باید اولین افرادی باشند که به آزادی خود علاقمند می شوند. آنها باید هر روز متقاعد شوند: شما خوکچه هندی این شرورها هستید! به هر حال، اکنون آزمایشگاه‌های زیستی دوباره در اوکراین مستقر شده‌ اند و کسانی که به عفونت و عفریت جنگ مبتلا شده‌ اند در آنجا جمع‌ آوری می‌شوند. بنابراین باید فشار را افزایش دهیم.

من می خواهم تأکید کنم که بدون بودجه عمرانی، حل حتی یک مشکل، از جمله مشکلاتی که امروز درباره آن صحبت می کنیم، غیرممکن است. پیش نویس چنین بودجه ای آماده است، معاون ما «کولومیتسف» بسته قوانین مربوطه را معرفی کرده است. در این صورت، هم اکنون بیایید پس از گزارش نسبتا موفق دولت، این بودجه را تهیه کنیم! بالاخره ما برای اجرای برنامه ها هم منابع و هم امکانات مالی داریم.

ما نظر خود را در باره اصلاحات قانون اساسی دادیم. در حال حاضر معاون ما «یوری سینل شیکوف»، و تیم کارشناسی وی، نسخه دیگری از اصلاحات را آماده کرده اند. بیایید با هم در مورد آنها بحث کنیم.
باید یک کارزار انتخاباتی صادقانه انجام داد. این موضوع همچنین برای مقابله با تجاوزاتی که توسط دشمنان خارجی علیه ما انجام می شود، اهمیت اساسی دارد.

سر انجام اینکه، نباید فراموش کنیم، بدون آموزش با کیفیت، جمعیت سالم، پیشرفت علمی و فناوری و علم مدرن، حل مشکلات فوری غیرممکن است. علاوه بر این، مخالفان ما در این شرایط یک سلاح ژنتیکی در راه دارند که منحصراً علیه «اسلاوها» طراحی شده است.

حزب کمونیست روسیه، تیم قدرتمند و با تجربه ای در اختیار دارد. هر کدام از معاونین ما تا رده های دوم تا سوم در بخش اداری کشور، دارای مدرک علمی می باشند. همه ما در ارتش خدمت کردیم. بنابراین، آمادگی داریم تا مشکلات را به طور جامع مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه همه ما روی موضوعات مختلف، تمرکز داشته باشیم، پیروزی های جدیدی را به دست خواهیم آورد. توجه به این امر مهمترین عامل پیروزی در اوکراین است. چرا که هم اکنون اساسی ترین وظیفه، با ابعاد تاریخی آن بر عهده ما است!

 

https://sovross.ru/2023/04/12/rossiya-sposobna-otvetit-tem-kto-vedet-protiv-nas-vojnu-na-unichtozhenie

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh

 

 

 

        پیج فیسبوک راه توده

 

 

 

                        راه توده شماره 876  - 30 فروردین 1402                                اشتراک گذاری:

بازگشت