راه توده                                                                                                                                                          بازگشت

 

مخالفان خوب
و مخالفان بد
در خارج از کشور!
 

درخواست اخیر میرحسین موسوی در سخنرانی هایش در شهر شیراز، که بموجب آن وی از "مخالفان" نیز خواست تا از وی حمایت کنند خشم و ناراحتی طرفداران احمدی نژاد را بدنبال داشت. این در حالیست که همین چند روز پیش روح الله حسینیان - از متهمان قتل‌های زنجیره‌ای - در سخنانی اعلام داشت که "دگراندیشان یا کسانى که با حکومت رابطه اى نداشتند و یا حتى ذهنیت منفى نسبت به انقلاب داشتند، از جمله بخش زیادى از ایرانیان خارج از کشور که به دلیل ناکار آمدى بعضى از بخش‌هاى حکومت مهاجرت کردند، جذب نقش آفرینى مثبت این دولت شده اند.
مى بینیم استقبال‌هایى که در خارج از کشور از آقاى احمدى نژاد مى شود سابقه نداشته و انسان تعجب مى کند." معلوم نیست چرا "جذب" یک عده از ایرانیان دگراندیش و مهاجر برای احمدی نژاد کاری خوب و پسندیده و نشانه غیرت و میهن دوستی و استکبارستیزی احمدی نژاد است ولی رای دادن عده‌ای دیگر به موسوی کار بد و ناپسند و نشانه بی غیرتی و بیگانه پرستی و دشمن شاد کنی میرحسین موسوی است.
البته روح الله حسینیان بنظر می‌اید کمی شکسته نفسی کرده چون با مشاهده برخی از این تلویزیون‌های لس انجلسی و وبلاگ و سایت‌های "سوپر انقلابی" می‌بینیم که کار از جذب و جذبه گذشته و احمدی نژاد بخشی از ایرانیان "دگراندیش" و یا "مهاجر"‌ را چنان از خود بیخود کرده که آنان بی‌اختیار در هر برنامه 24 ساعته 23 ساعت آن به موسوی فحش می‌دهند. با توجه به اینکه یکی از تخصص‌های اقای حسینیان همین جذب و جذبه است برای یافتن دلایل آن هم راه چندان دوری نباید رفت. مثلا می‌توان به مصاحبه اخیر سردار قالیباف شهردار تهران توجه کرد که در آن می‌گوید گردانندگان بسیاری از تلویزیون‌های لس انجلسی با اطلاعات ایران همکاری می‌کنند و یا مثلا به خبر مربوط به تشکیل گروه وبلاگهای امنیتی در جنب اداره مخابرات مراجعه کرد.
اکنون اگر جمعی از این ایرانیان دگراندیش یا مهاجر بخواهند بجای جذب احمدی نژاد یا جذب وزارت اطلاعات احمدی نژاد شدن رای خود را برای نامزد مخالف اقای احمدی نژاد به صندوق بریزند چه کسی را باید ببینند؟

 



راه توده 223 18.05.2009
 

بازگشت